Ještě o imigrantech
Jiří Vacek
Nejsem právník, ale znám alespoň toto:
1) Každý je povinen druhému poskytnout pomoc. Její neposkytnutí je dokonce trestným činem.
2) Nikdo však není povinen druhému pomoci, pokud by tím vystavil nebezpečí sám sebe.
Zastánci neomezených práv imigrantů znají pouze povinnost poskytovat jim pomoc bez ohledu, zda tím neohrozíme naši vlastní bezpečnost.
Vedeni slepým soucitem nebo neschopností správně myslet, chovají se zastánci imigrantů jak nerozumně, tak nezodpovědně. Tvrdí například, že mezi imigranty nejsou radikální islamisté. Jak to mohou vědět? Jsou vševědoucí?
Jejich zdůvodnění: „Bylo by pro ně snadnější přijet legálně“, je zcela nedomyšlené. Každý legální příjezd je mnohokrát kontrolován a zaznamenán a je možné jej vždy vysledovat. Neregistrované houfy islamistů jsou naproti tomu naprosto anonymní, což je pro teroristy úplně ideální.
Dokonce jsou již dnes známy případy příznivců stoupenců radikálního islámu, kteří se vmísili mezi uprchlíky. Referují o tom Lidové noviny z 25. 5. 2015 v článku „Devět pasů kazatele Ahmeda H.“ od Istvána Léka. Ahmed H. byl zadržen pro spojení s islamistickými radikály. Měl u sebe 9 různých pasů s platným schengenským vízem.
Chování uprchlíků je také velmi svérázné. Oni žádají o azyl velmi „energicky“. Když jsou nespokojení jako například v Maďarsku, neváhají napadnout policisty, kteří udržují pořádek a hází po nich kameny a mnoho policistů zraní. Názorná ukázka, co nás čeká, když nebudou s námi spokojeni...
Kritizovat maďarskou policii za tento zákrok je již otevřená podpora vzpoury proti právu a pořádku. Místo pochvaly těch, kteří s nasazením životů brání pořádek, se chválí teror a násilí.
V případě imigrantů nejde vůbec o to, zda se dočkáme od nich nějakého vděku, ale zda u nás terorem nenastolí své vlastní představy o životě včetně zabíjení těch, kteří zběhnou od islámu nebo jsou „nevěřící“.
Islámské myšlení a snahy odhaluje jiný článek Lidových novin z 23. září 2015 „O původu Islámského státu“ od Pavla Kohouta. Skutečný znalec islámu říká: „Cílem islámu je zničit nadvládu západní civilizace a nastolit chalífát“. Jinými slovy. Drtivá většina muslimů chce žít ve státě, kde islám bude státním a jediným náboženstvím. Novodobý příklad Pákistánu, státu čistých muslimů i Bangladéše, dokazuje tuto pravdu naprosto názorně. Jen skutečně zaslepený rozum nemůže tuto skutečnost nevidět.
Naši imigranti v drtivé většině tento islámský ideál sdílí. Oni neutíkají před islámským státním zřízením, ale před navzájem nepřátelskými skupinami vyznavačů islámu, kteří bez milosti vraždí stoupence jiného pojetí, než je jejich.
Tak jako ve středověku a vlastně až do nedávna bojovali proti sobě protestanté a katolíci, ač byli všichni křesťané, stejně tak proti sobě stojí různé skupiny islámu. Ale nevěřící, což jsme my, jsou pro ně všechny jen předmětem společného pohrdání až nenávisti.
Oni chtějí u nás slušně žít, ale ani v nejmenším nechtějí slevit ze svých pro nás středověkých názorů.
Nevidět tuto pravdu takovou jaká je, je nedostatkem jasného myšlení a vidění skutečnosti, tak naprostou nezodpovědností za naše děti, které teprve budou nuceni této obrovské síle čelit. V tomto boji se již nebudou jen házet kameny, zapalovat auta a rabovat obchody, jak dnes již mnozí mladí muslimové v Evropě činí.