Jdi na obsah Jdi na menu
 


Já jsem kámen mudrců

4. 8. 2017

kn_kamen_mudrcu.jpgKniha srozumitelně vysvětluje praxi poznání svého pravého Já, které alchymisté symbolicky označovali jako kámen mudrců. Je to právě naše pravé Já, naše božská podstata, jejíž poznání mění vše v našem životě k lepšímu stejně jako dotek mýtického kamene mudrců. Knihu lze zakoupit v našem eshopu.

Jedinečnost a přínos knihy spočívá v objasnění praxe stezky poznání po uvědomění vědomí Já jsem jako našeho pravého Já. Tím stezka zdaleka nekončí, jak se mnozí hledající chybně domnívají.

Naše osobní Já jsem, jak říká Ježíš, jsou dveře. Poznání našeho božského Já jsem jsou dveře, které nám otevírají další úsek stezky, která vede od Já osobního k Já absolutnímu, což je onen výstup Krista k Otci, uvědomění brahman pomocí átman. Teprve dosažení uvědomění Otce, brahman pomocí našeho poznání Já jsem završuje náš návrat k Bohu, k absolutnímu vědomí Já jsem.

Autor podává nejen nauku této stezky, ale současně podrobně a metodicky popisuje praxi, která k tomuto cíli vede. V tom je nauka v knize podaná nejen u nás, ale i celosvětově ojedinělá. Není také pouze filozofickou spekulací, ale je ověřená i praxí.

 

Ukázka z knihy


O působení karmy

Zákon příčiny a následku určuje, že vše co žijeme, má svou příčinu. Žijeme následky naší činnosti tělesné, duševní, ale i naší nevědomosti o tom, kdo či co jsme.

Jelikož se nic neděje bez námi vytvořených příčin, tentýž zákon neurčuje pouze to, co nás potkává právě teď, ale i to, co nás potkat nemůže: kde není příčina, nemůže být ani následek.

Z toho nutně vyplývá, že i osudy lidí, kteří se například ocitli v koncentračních táborech, zákonitě měly své příčiny.

Tyto příčiny nutně nemusejí spočívat v tom, že by tito lidé byli eticky zlí. Takovou příčinou může být samo odpadnutí od Boha.

Když žijeme v demokratickém státě a rozhodneme se přestěhovat do totalitního státu zločinců, kteří nás pronásledují, mučí a zabíjejí, nemůžeme za své utrpení obviňovat nikoho jiného než sebe. Kdo opustil Boha, opustil i jeho ochranu. Nemůže si proto stěžovat, že jej Bůh nechrání, dokud neopustí nebožský svět a nevrátí se do nebeského království.

K trvalému opuštění nebožského nestačí pouze v Boha věřit, ale je nezbytné objevit jej v sobě a obnovit plné spojení s ním. I karmické dluhy nám brání dosáhnout vysvobození. Ježíšovo: „Neodejdeš odsud, dokud nezaplatíš do posledního haléře“, také jasně tuto pravdu odhaluje.


Z obsahu


  • Pravda Já jsem
  • Já jsem pravda
  • O světě
  • Cesta je správné uvědomování a využívání moci vědomí
  • Pád
  • Příčiny našeho utrpení
  • Čtyři základní přístupy k Bohu

     


    e-shop